Δευτέρα 19 Μαΐου 2008

Πανελλήνιες εξετάσεις 2008

boomp3.com

Όπως λέει και ο Σταρόβας, είναι μύθος είναι μύθος, το υπόλοιπο δεν κολλάει(!), οι πανελλήνιες. Ένας καλοστημένος μύθος, γιατί παντού υπάρχει ένας, ο οποίος ευτυχώς σιγά σιγά τείνει να εξαφανιστεί. Από την περσινή μου εμπειρία με το θέμα, διαπίστωσα πως όλα αυτά που γράφονται και λέγονται, ήταν απλά μια βλακεία και...μιάμιση. Εγώ κατά τη διάρκεια των εξετάσεων, πέρασα το πιο χαλαρό κομμάτι όλης της χρονιάς. Άλλωστε ότι διάβασμα είχες να κάνεις το είχες κάνει. Την τελευταία μέρα δεν υπάρχει περίπτωση να μάθεις κάτι. Το μυστικό στο όλο θέμα είναι να πας χαλαρός. Γιατί και να μην γράψεις καλά, δεν θα σε σκοτώσει κανείς. Γιατί αν ξέρεις ότι έχεις κάνει την προσπάθεια που πραγματικά μπορούσες, τότε είσαι απλά ικανοποιημένος με τον εαυτό σου και μπορεί να σου κάτσει μία κακή μέρα, μία στραβή ρε αδερφέ, και να μην γράψεις καλά. Το σημαντικό στις πανελλήνιες είναι να έχεις τους γύρω σου γραμμένους. Ίσως είναι από τα λίγα κομμάτια της ζωής σου, που πρέπει να κλειστείς στον εαυτό σου και να μην σκέφτεσαι τι θα πουν οι άλλοι σε περίπτωση αποτυχίας σου. Άλλωστε δεν έγινε και τίποτα. Υπάρχει και του χρόνου. Και εκνευρίζομαι όταν ακούω ότι "σιγά μην χάσω άλλο ένα χρόνο, για να δώσω πανελλήνιες". Όχι, προτίμησε να χάσεις όλη σου τη ζωή. Φυσικά η αποτυχία στις εξετάσεις και η μη εισαγωγή σε ένα πανεπιστήμιο δεν σημαίνει ότι κλείνουν οι πόρτες. Αν κάποιος έχει όρεξη, τότε μπορεί να βρει κάτι πολύ καλό, το οποίο θα του προσφέρει ίσως, πολύ περισσότερα, από το να έμπαινε σε κάποια σχολή που μπορεί και να μην την τέλειωνε πολύ, για διάφορους λόγους.
Ο πιο σημαντικός λόγος για τον οποίο κάποιος μπορεί να μην τελειώσει τη σχολή του είναι ένας. Η έλλειψη Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού. Για την ακρίβεια σοβαρού ΣΕΠ. Γιατί ως μάθημα υπάρχει και στο γυμνάσιο και στην 1η λυκείου, αλλά δεν σου προσφέρει τίποτα. Το να διαβάσω εγώ για το κάθε επάγγελμα δεν μου λέει τίποτα. Το θέμα είναι κάποιος να κάτσει να ασχοληθεί με το μαθητή προσωπικά. Να δει τις κλείσεις του, τι θέλει, τι του αρέσει και να του δώσει κάποιες κατευθύνσεις. Και αυτό δεν μπορεί να το κάνει ούτε ο μαθηματικός, ούτε ο φιλόλογος, ούτε ο χημικός όσο καλή θέληση και να έχουν. Πρέπει να υπάρχουν καταρτισμένα άτομα πάνω στο αντικείμενο, τα οποία να το κατέχουν το πράγμα και να μπορούν πράγματι να βοηθήσουν. Και όσο απλό να φαίνεται αυτό και ασήμαντο μπροστά στα άλλα προβλήματα της παιδείας, νομίζω ότι είναι πολύ σοβαρό, γιατί από το τι θα επιλέξουμε εξαρτάται και πως θα είμαστε στο μέλλον. Γιατί η λάθος επιλογή σχολής και επαγγέλματος οδηγεί στην ανεργία και πολλές φορές στην κατάθλιψη και την εγκληματικότητα.
Καλή επιτυχία σε όσους δίνουν ή ξαναδίνουν(!) αύριο πανελλήνιες και να προσπαθήσουν να συμπληρώσουν το μηχανογραφικό όσο καλύτερα μπορούν, με βάση αυτό που τους αρέσει και όχι με αυτό που θέλουν οι γονείς τους. Και ξεκολλάτε από την Αθήνα. Η επαρχεία είναι όλα τα λεφτά.

Και για ακούστε και το τραγούδι πάνω. Απλά τα λέει όλα. Κηλαϊδόνης είναι αυτός άλλωστε.

Άρθρο των ΝΕΩΝ

boomp3.com

32 σχόλια:

dapnipako είπε...

Συμφωνω στο γεγονος οτι λες οτι αν εχεις κανει την προσπαθεια ολη τη χρονια στο τελος κανεις μια απλη επαναληψη, απλα τα κοιτας και ξερεις οτι ηδη γνωριζεις την υλη! δεν εκανα το λυκειο, αλλα καπως ετσι δουλεψε και για εμενα... Να σου πω ομως που διαφωνω με το ελληνικο συστημα? Διαφωνω με την παπαγαλια, διαφωνω με τη βαθμοθηρια, διαφωνω με τα επιπλεον 10 (δεν ξερω ποσα ακριβως ειναι) σχολικα μαθηματα που γινονται που τρωνε χρησιμο χρονο απο τους μαθητες και τελικα λιγο εως πολυ κανενας δεν τα διαβαζει και καταληγει να γνωριζει μονο 5-6 ΣΟΣ καθως επισης να ξερει οτι και τιποτα ουσιωδες να μην γραψει τον βαθμο θα τον παρει... Ποιο το νοημα να χανεις το χρονο σου για ενα Απολυτηριο που ετσι αι αλλιως λιγο πολυ θα το παρεις? Καιγιατι να μην εκμεταλλευτεις αυτες τις ωρες να αφιερωσεις παραπανω χρονο στο σχολειο για τα Πανελλαδικα μαθηματα (αυτα που σε αφορουν για την εισαγωγη σου στο Παεπιστημιο), αντι να πηγαινεις σε φροντιστηριο? Εγω με αυτο διαφωνω! Σε ολες τις χωρες, τα παδια ειτε τελειωνουν στα 18, ειτε στα 19 τα δυο τελευταια χρονια του σχολειου εχουν απο 4-6 μαθηματα μονο... 4-5 ωρες εβδομαδιαιως για το καθενα... Και ετσι προετοιμαζονται σωστα για τις τελικες τους εξετασεις που θα οδηγησει στην εισαγωγη στις σχολες που θελουν! Επιπλεον εχεις και ελευθερο χρονο να κανεις και πιο δημιουργικα πραγματα, να ασχοληθεις με εξωσχολικες δραστηριοτητες, με ξενες γλωσσες, με αθληματα χωρις να νιωθεις οτι τρεχεις και δεν προλαβαινεις... Και τελος, διαφωνω με τον τροπο εισαγωγης στις σχολες! Στο εξωτερικο ξερεις απο πριν τι πρεπει να γραψεις για να περασεις... Σου το εχουν πει απο το πανεπιστημιο και εσυ εχεις ενα στοχο! Οτι για να κανεις αυτο που θες στη σχολη που το θες πρεπει να εχεις καποιους βαθμους! τωρα αν ξερεις οτι για να περασεις στην Ιατρικη Αθηνων θελεις να κανεις πολυ μεγαλυτερο κοπο γιατι θα σου ζητησουν πολυ υψηλοτερη βαθμολογια, τοτε εξαρχης δηλωνεις σε καποια χαμηλοτερου βαθμου δυσκολιας αντιστοιχη σχολη, που θα σου ζητηθει μικροτερη βαθμολογια... Καπως ετσι παει... Δεν δηλωνεις οτι να ναι και "δεν βαριεσαι οπου περασω καλα ειναι (αν δεν εχεις συγκεκριμενους στοχους) η ξαναδινω του χρονου (αν εχεις στοχους) γιατι ετυχε καποιοι να γραψουν καλυτερα και να μην μπορω να μπω στη σχολη που θελω, μαρεσει κ εχω ταλεντο..., ενω περσυ με τον ιδιο βαθμο καποιος ειχε περασει!"
Και τελος διαφωνω και με την ελληνικη τακτικη αλλαζω τον τροπο των εξετασεων, αλλα οχι τα βιβλια, τις υποδομες, την επιμορφωση καθηγητων, τον τροπο παιδειας και διδασκαλιας, την ελληνικη νοοτροπια!

dapnipako είπε...

ααα κ επισης! δεν περιμενα να βρω αλλα ατομα στην ηλικια μου που ακουνε η εχουν ακουσει Λουκιανο!!! ;-)

Michalis είπε...

Συμφωνω μαζι σου σε οτι αφορα τη βαθμοθυρια. Διαφωνω ομως σε αυτο που λες οτι δεν πρεπει να υπαρχουν και τα υπολοιπα. Γιατι το σχολειο δεν ειναι για εξειδίκευση, αλλα για να σου παρεχει γενικες γνωσεις σε αρκετα θεματα. Γι αυτο χρειαζονται και τα αρχαια, γι αυτο χρειαζονται και τα μαθηματικα και η ιστορια και η φυσικη. Το καλυτερο βιβλιο ιστοριας το εχουν βαλει στην 3η λυκειου, που οπως λες και εσυ κανεις δεν ασχολειται. Μη νομιζεις οτι τρωνε τα 10 παραπανω μαθηματα το χρονο κανενος. γιατι απλα κανεις δεν τους δίνει σημασια. Το θεμα της παιδειας ειναι πολυ σοβαρο. Δεν λυνεται ουτε με δηλωσεις ουτε με αμπελοφυλοσοφιες. Θελει συζητηση με ολες τις πλευρες, να ακουστουν ολες οι αποψεις και να μην ειναι αδιαλακτος οποιος ειναι στην κυβερνηση. και εννοειται οτι πρεπει να αρχισει ριζικη αναβαθμιση τους συστηματος. Δεν διορθωνεται κατι μονο με την αλλαγη του συστηματος των εξετασεων, που και αυτο θελει μεγαλη κουβεντα για να βρεθει το καταλληλο. Το σχολειο δεν πρεπει να σε εξειδικευει. Για αυτο υπαρχει το πανεπιστημιο. Το σχολειο πρεπει να σε κανει ανθρωπο.
Και εννοειται οτι ακουω κηλαιδονη. Cowboy σε χαμηλες πτησεις και δεν συμμαζευται.

dapnipako είπε...

κοιτα συμφωνω εν μερη με το γεγονος οτι το σχολειο ειναι να σου παρεχει γενικες γνωσεις, αλλα ας τις παρεχει μεχρι 16-17 χρονων! Απο κει και περα δεν αρχιζει εξειδικευση, αλλα focus στα μαθηματα που σε ενδιαφερουν για τη μετεπειτα πορεια σου, αφηνοντας σου και εναλλακτικες λυσεις αν αλλαξεις γνωμη! Ναι το θεμα της παιδειας ειναι μεγαλο θα συμφωνησω και για αυτο ποτε δεν εχω απολυτες γνωμες!

Michalis είπε...

Το κακο ειναι οτι ο αυτοσκοπος τον παιδιων που πανε σχολειο ειναι να περασουν στις πανελληνιες και τιποτα αλλο. Δεν τους ενδιαφερει να μαθουν να μιλανε σωστα ελληνικα, γιατι ειναι θετικη ή τεχνολογικη κατευθυνση, οποτε τι να τα κανεις τα αρχαια, δεν τους ενδιαφερει να μαθουν μαθηματικα, γιατι ειναι θεωρητικη κατευθυνση. Εγω ημουνα τεχνολογικη και μεχρι τη δευτερα λυκειου, μετα ειπαμε μπαινεις στο λουκι, διαβαζα και τα αρχαια, γιατι τα θεωρουσα ενα πολυ σοβαρο μαθημα, για να μαθω να μιλαω καλυτερα και να ξερω να χρησιμοποιω σωστα τη γλωσσα. Απο εκει και περα ισως καποιοι δεν θελουν να αλλαξει αυτο το συστημα. Το βιβλιο της ιστοριας που οπως ειπα ξανα ειναι το καλυτερο, εχει μπει επιτηδες στην 3η λυκειου, που κανεις δεν του δεινει σημασια. Όπως και ο επιταφιος του Θουκυδίδη. Τέλος παντων. Το πως ενα κρατος θα οργανωσει την εκπαιδευση και το σχολειο, δειχνει και το πως θελει να ειναι οι πολιτες του. Μαλλον αγραμματοι και ευκολως διαχειριζομενοι. Ετσι νομιζω δηλαδη, μπορει να κανω και λαθος.
(ασχετο αλλα το blog πως το βρηκες;)

dapnipako είπε...

Ναι κ εγω μεχρι την 1η λυκειου διαβαζα τα παντα παροτι ηξερα οτι δε θα συνεχιζα με το λυκειο! Το βιβλιο ιστοριας γ λυκειου ισα ισα που το εχω αγγιξει, γιατι επρεπε να διαβασω 3 μαθηματα λυκειου (ιστορια, λογοτεχνια και εκθεση) και να δωσω εξετασεις για αντιστοιχια Απολυτηριου... Δεν θυμαμαι κ πολλα πραγματα! Εγω παντως νομιζω οτι την Ιστορια τη θυμαμαι καλυτερα απο το δημοτικο! Κ λιγο απο το Γυμνασιο, οπως επισης και μεσα απο τη Λογοτεχνια... Οσο για τα αρχαια προσωπικα εμενα περισσοτερο με μπερδεψαν παρα με βοηθησει στην εκμαθηση της γλωσσας μας! Νομιζω οτι αντι να αφιερωνονται τοσες ωρες στα αρχαια, θα επρεπε να κανουμε νεοελληνικη γραμματικη και λιγη περισσοτερη λογοτεχνια... Τις βασικες γνωσεις τις ειχα μεχρι την πρωτη λυκειου και μπορω να τις καλεσω ανα πασα στιγμη με τον εναν η αλλο τροπο... Οσο για το αν μας θελουν, αν γινομαστε, η αν προωθουμαστε να γινουμε αμορφωτοι αυτο ειναι αλλο θεμα... Τεσπα, το blog το βρηκα τυχαια! Κατα καιρους, οταν βαριεμαι η οταν θελω να σκεφτω (reflect) ψαχνω blogs! ε καπου βρηκα και το δικο σου κ μου αρεσε!;-) (το πως: στο προφιλ σου αν πας και πατησεις greece-ελλαδα θα σου εμφανιστουν πολλα blogs... αν βαριεσαι και αρχιζεις και ψαχνεις μπορεις να βρεις πολυ αξιολογα blogs! just in case u didnt know how to search for blogs!)

Weirdo είπε...

Λοιπόν. Η άποψη σου για την εκπαίδευση dapnipako είναι στην ουσία το νέο σύστημα που λένε να εφαρμώσουν. Δλδ 3 χρόνια λύκειο που θα σου δίνει γενική παιδεία και μία χρονιά που θα σε προετοιμάζει για εξετάσεις. Μιχάλη! Το βιβλίο της 3ης Λυκείου Ιστορία που τόσο σου άρεσε από ότι κατάλαβα, να το κρατήσεις γιατί είναι συλλεκτικό κομμάτι πια. Είμαστε η τελευταία χρονιά που το διδάχτηκε.

Όσον αφορά την δική μου άποψη για την εκπαίδευση δεν θα την αναλύσω γιατί μία φορά που την είχα γράψει ήταν 4 σελίδες Α4. Απλά θα πω ότι για μένα πρέπει να αλλάξει ριζικά και σε πολύ μεγάλο βαθμό το τωρινό σύστημα. Αν θέλαμε να βελτιώσουμε την παιδεία χωρίς να διαγράψουμε ότι ισχύει τώρα καλή ιδέα θεωρώ ότι είναι να γίνουν τα τμήματα 10μελή. Με αυτόν τον τρόπο ο καθηγητής θα μπορεί να δουλέψει με τα παιδιά καλύτερα πιστεύω. Αυτά από μένα...

Michalis είπε...

Ειπα οτι το βιβλιο ηταν απο τα καλυτερα. Το κακο ηταν οτι δεν το διαβαζα. Και ειδικα με αυτην που ειχαμε καθηγητρια. Με πιανεις, ετσι; Αλλα δεν ηξερα οτι αποσυρθηκε.
Οσο για το συστημα, ειπαμε θελει αλλαγη απο την αρχη ΟΛΟ και οχι μονο οτι αφορα τις εξετασεις. Και τα τμηματα πρεπει να αλλαξουν μορφη, και καλυτερα βιβλια να μπουν και και και. Δεν τελειωνουν οι αλλαγες.

Michalis είπε...

Μηπως ειδε κανεις το κουτι της πανδωρας την τριτη το βραδυ στον αλφα που μιλαγε ακριβως γι αυτο; ειχα δει τη διαφημιση, αλλα ξεχασα να το δω. Αν καποιος το ειδε και το εγραψε, θα του ημουν ευγνωμων αν μου το εστελνε με καποιο τροπο.

dapnipako είπε...

Ναι κατα μια εννοια συμφωνω με αυτο το 4 χρονια συστημα... Ναι... αν γινεται να συμπιεστει σε λιγοτερα χρονια συμφωνω ακομα περισσοτερο... Οπως και με τα δεκαμελη τμηματα που προτεινεις... Ημουν σε πολυ μικρα τμηματα τα τελευταια δυο χρονια... το μικροτερο 2 το μεγαλυτερο 15 οποτε συμφωνω! Νομιζω οτι αυτο μου εκανε πολυ καλο γιατι μπορεσα να εχω την καταλληλη υποστηριξη για το σκοπο μου να μαθω, αλλα και να πετυχω στις εξετασεις μου... Το θεμα ειναι οτι ξαφνικα πηγα πανεπιστημιο κ επαθα σοκ... Απο κει που ολοι σου εδιναν σημασια... Κανεις δε σου δινει πια... Ηταν ενα σοκ στην αρχη... Να περασεις απο τα δεκαμελη τμηματα που δενεσαι με ατομα και καθηγητες στα τεραστια αμφιθεατρα με 140 ατομα και διαφορετικο καθηγητη καθε φορα... Ακομα και στα tutorials... (μικροτερα τμηματα που σκοπο εχει την επεξηγηση, λυση ασκκησεων η αποριων) ενιωθα οτι ηταν πολυ διαφορετικα... Νομιζω τελικα οτι αντι να ψαχνω τροπους να ταιριαζουν σε εμενα, πρεπει να ταιριαξω εγω σε αυτους, να ελιχθω και να προσαρμοστω... Και οφειλω να ομολογησω οτι εχω προσαρμοστει... Απλα η αλλαγη ηταν πολυ πιο σοκαριστικη σε αυτο το επιπεδο... Γιατι εγω δεν δυσκολευτηκα καθολου στις πρωτες εργασιες η παρουσιασεις που επρεπε να κανουμε, γιατι ειχα ξανακανει και στο παρελθον ενω οι υπολοιποι οχι...

Οσο για το κουτι της Πανδωρας... Μπες εδω... Δεν το εχουν ανεβασει ακομα... αλλα φανταζομαι οτι μπορει να το ανεβασουν τις επομενες μερες... http://www.greektube.org/index.php?searchword=%CF%84%CE%BF+%CE%BA%CE%BF%CF%85%CF%84%CE%B9+%CF%84%CE%B7%CF%82+%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B4%CF%89%CF%81%CE%B1&option=com_search&Itemid=&searchphrase=all

η εδω:
http://www.greek-movies.com/shows.php?c=25

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΖΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΟΛΗ ΤΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΑΣ ΗΜΟΥΝ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΙΓΙΚΗ...ΟΠΩΣ ΔΙΑΒΑΣΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΜΟΥ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΗ...ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ...ΚΑΙ ΟΛΑ!ΟΛΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΩ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΤΩΣ...

Ανώνυμος είπε...

Α!ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕΣ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΕΙΧΕ ΒΓΕΙ ΤΟ CD...ΠΡΙΝ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΑΦΟΥ ΤΟΤΕ ΗΜΟΥΝ ΑΝ ΟΧΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΤΟΤΕ ΣΤΗ 1 ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΤΟ ΠΟΛΥ....

Michalis είπε...

"ααα κ επισης! δεν περιμενα να βρω αλλα ατομα στην ηλικια μου που ακουνε η εχουν ακουσει Λουκιανο!!! ;-)"

Ειδες που υπαρχουν κι αλλα παιδια στην ηλικια αυτη που ακουνε κηλαιδονη;!!!

Ανώνυμος είπε...

Εγω πιστέυω πως τα μαθήματα γενικής παιδίας μπορεί να είναι χρήσιμα αλλά είτε δε διδάσκονται με το σωστό τρόπο είτε οι μαθητές δε δίνουν ιδιαίτερη προσοχή σε αυτά επειδή από μια τάξη και μετά ο στόχος τους είναι οι πανελλήνιες και δε τους ενδιαφέρουν τα υπόλοιπα...Επίσης είναι πολυ λίγα τα παιδιά που διαβάζουν ένα μάθημα επειδή πραγματικά τους αρέσει και οχι για να πάρουν απλώς 19 η 20(ο αδερφός μου για παράδειγμα έχει τρέλα με την ιστορία και έιχε διαβάσει όλο το βιβλίο από την αρχή της χρονιάς απλώς και μόνο επειδή του άρεσε.Πόσα τέτοια άτομα έχετε συναντήσει εσείς;Δυστυχώς ελάχιστα...)Μπορεί τα μαθήματα να έιναι ενδιαφέροντα αλλά ελάχιστοι πλεον διαβάζουν με σκοπό τη γενική τους παιδεία.Φυσικά φταίνε και τα ίδια τα βιβλία που είναι τις περισσότερες φορές κακογραμμένα αλλά και το ίδιο το σύστημα που λεει:"Θα διαβάσετε απο κει μεχρι εκει,θα γραψετε ταδε τεστ και τοσες εργασιες"...Ο στόχος δεν είναι η γνώση και η κατανόηση της εκάστοτε επιστήμης που διδασκόμαστε αλλα ο βαθμός...Διδασκόμαστε και παπαγαλίζουμε ενα σωρό τύπους,θεωρήματα και όλα τα συναφή αλλά ποιός μπορεί να πει ποια είναι η πρακτική εφαρμογή όλων αυτών;Συμφωνώ πως όλα χρειάζονται στη ζωή μας και πως πρέπει να έχουμε γνώσεις για καθετι και διαθεση να μαθουμε,αλλα δε μας δινονται κινητρα γι αυτο...Αν δεν ψάξουμε μόνοι μας κανεις δε θα ενδιαφερθεί-με ελάχιστες εξαιρέσεις βέβαια γιατί υπάρχουν και καθηγητές που ενδιαφέρονται να μας κάνουν ανθρώπους και οχι παπαγαλους...

Ανώνυμος είπε...

Και επισης ξεχασα να πω πως συμφωνώ και επαυξάνω με όλα όσα λες στο κείμενο...
-Οι πανελληνιες ειναι ο μεγαλύτερος μύθος του αιώνα-βέβαια αυτό το καταλαβαίνεις μόλις τελειωσεις γιατι βέβαια μέσα στο τρέξιμο και στο άγχος της 3ης λυκειου που να καταλάβεις πως δεν εξαρτάται όλη η ζωή σου από αυτές τις εξετάσεις-όπως θέλουν να το παρουσιάζουν όλοι...Ψυχραιμια χρειάζεται πανω απ ολα...
-Η επαρχία είναι όντως όλα τα λεφτά ...Ήρθε η ώρα όντως να απομυθοποιηθεί και η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη.Στην επαρχία μπορείς να περάσεις εξίσου τέλεια, να ζήσεις απίστευτα πράγματα και να διασκεδάσεις πολύ(και το λέω εγώ που συνεχίζω να σπουδάζω στην ίδια πόλη και που ήθελα διακαώς να περάσω Θεσσαλονίκη)..Με λένε Γεωργία,συνεχίζω να σπουδάζω στο Βόλο και είμαι καλα!!!!!!!χαχαχα

Michalis είπε...

Αμαν. Ποσο εγραψες εκθεση ρε κοπελια!!! Να τα παρουμε ενα ενα.
Ναι οντως, εχεις απολυτο δικιο. Τα παιδια αυτα ειναι ελαχιστα. Αλλα μηπως πρεπει να γινουν περισσοτερα; Επεισης δεν νομιζω οτι αν διαβαζεις μαθηματικα μπορεις να παπαγαλισεις. Θα ειναι λαθος για σενα. Γιατι το να μαθεις τυπους παπαγαλια, οπως λες, δεν σου προσφερει τιποτα. Ισα ισα που νομιζω οτι τα μαθηματικα και ολα τα συναφη μαθηματα ανοιγουν το μυαλο και διευρυνουν την σκεψη. Επεισης μπορει να μην εχουν καποια πρακτικη χρηση αμεσα, αλλα ολα αυτα τα μαθηματικα που μαθαινεις στη σχολη ή που μαθαινες στο σχολειο, ειναι για να σου δωσουν ενα τροπο σκεψης, οχι για να λυσεις μια διαφορικη εξισωση στη δουλεια σου, που μπορει να μην το κανεις και ποτε, αλλα για να εχεις τον σωστο τροπο σκεψης και να ακολουθεις τη σωστη σειρα σκεψης για να λυσεις καποιο προβλημα που θα εχεις να αντιμετωπισεις.
Όσο για τις πανελληνιες δεν νομιζω οτι ολα αυτα τα σκεφτεσαι μετα απο τις εξετασεις. Εγω προσωπικα περσυ, ειχα παει πολυ χαλαρα, γιατι ελεγα και να μην περασω δεν εγινε και τιποτα. Ισως ειναι στον ανθρωπο αυτο. Και πολυ σημαντικο ρολο στο ολο θεμα, που το εχουμε ξεχασει, παιζουν και οι γονεις. Εξαρταται πως σου συμπεριφερονται, αν σε αγχωνουν ή αν σου λενε οτι και σε περιπτωση αποτυχιας, εμεις ξερουμε οτι εκανες την προσπαθεια σου και αυτο μας ικανοποιει. Οπως και θεμα καθηγητων σχολειου και φροντιστηριου. Για τον ακριβως ιδιο λογο. Απλα οι γονεις εχουν μεγαλυτερη ευθυνη.
Και επεισης οι γονεις εχουν μεγαλη εως τεραστια ευθυνη, για ολα αυτα τα κακομοιρα τα παιδακια που διαλεγουν λαθος σχολη, γιατι απλα τους το ειπαν οι γονεις τους, γιατι απλα οι γονεις ηθελαν να δουν τα παιδια τους να εκπληρωνουν τα ονειρα που αυτοι δεν μπορεσαν, γιατι απλα οι γονεις δεν θελουν να τα στειλουν σε αλλη πολη (και δεν μιλαω για περιπτωσεις που δεν εχουν την οικονομικη δυνατοτητα, εκει αλλαζει το θεμα) γιατι δεν μπορουν να τα εχουν μακρυα τους, μη παθουν τιποτα οι "μπουληδες", σορρυ για την εκφραση στα 18 και στα 19 τους. Αφηστε τα παιδια να διαλεξουν αυτο που γουσταρουν σε οποια πολη και αν ειναι να πανε. Γιατι αλλιως θα τα καταντησετε δυστυχισμένα ατομα και ενα τιποτα της κοινωνιας.
Επιτελους τελειωσα. Συγνωμη αν κουρασα, πρεπει να βγηκε λιγο μεγαλο και επεισης συγνωμη για οποια ορθογραφικα εχει, αλλα δεν καθομαι να το ξανακοιταξω ολο τωρα. Ειναι και 3 το βραδυ. Αντε καληνυχτα σας.

Michalis είπε...

"Με λένε Γεωργία,συνεχίζω να σπουδάζω στο Βόλο και είμαι καλα!!!!!!!"

Ξέχασες να πεις οτι είσαι στα δίκτυα και δεν θα γίνεις ποτε ηλεκτρολόγος.
ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ

dapnipako είπε...

ναι το ειδα οτι δεν ειμαι η μονη... απλα δεν ετυχε μεχρι στιγμης να γνωριζω κι αλλους που ακουνε... οσο μεγαλωνω μαθαινω, γνωριζω, ανακαλυπτω! ;-)

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗΝ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΕΚΘΕΣΕΙΣ...ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΙΣ ΔΙΑΒΑΣΩ...ΧΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ...ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ!

Ανώνυμος είπε...

Θελουμε να εκφραστουμε ρε....Αφησε μας...Εμεις τουλαχιστον ειμαστε φλυαροι μονο στο γραπτο λογο χαχαχαχα....Εγω δηλαδη πως ακουω ολα αυτα που λες και πιανω και το νοημα;χαχαχα

Ανώνυμος είπε...

OSO GIA TIN KIRIA GEORGIA...OUTE AUTI EDINE SIMASIA STA ENDOSXOLIKA...KAMIA OMOS!KAI DE NOMIZO OTI PANTA FTAINE OI KATHIGITES...ALLA KAPOIES FORES KAI OI MATHITES POU PANTA APAXIONOUN TO SXOLEIO XORIS KAN NA KATHONTAI NA TO PARAKOLOUTHISOUN...MIN TA RIXNOUME MONO STOUS ALLOUS...EUTHINES EXOUN OLOI..OLOI OMOS!

Ανώνυμος είπε...

Τωρα πραγματικα θα απαντουσα αλλα θα γραψω τοσα πολλα που θα λες παλι οτι γραφω εκθεση...Πολυ απλα δεν ειχα κανενα ενδιαφερον γιατι κανενα μαθημα δε μου κινουσε την περιεργεια...Σε ποιο μαθημα καναμε συζητηση και ειχε ενδιαφερον πραγματικα;Αν εξαιρεσεις ελαχιστες φορες στην ιστορια και στη Βιολογια φυσικα σε κανενα αλλο μαθημα δεν αξιζε να παρακολουθεις γιατι το μονο που γινοταν ηταν χαβαλες η απλα παραδοση...Πραγματικα ενδιαφεροντα μαθηματα ξερεις ποια ηταν;Τα Θρησκευτικα στο γυμνασιο και τα μαθηματα με την Παιπαη...Ειναι τα μονα που θα μου μεινουν...Νομιζω οτι καταλαβαινεις απολυτα το λογο...Ε;

Ανώνυμος είπε...

BAΣΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ...ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΓΑΜΕ!χα χα χα χα!ΕΜΕΝΑ ΠΑΝΤΩΣ Μ ΑΡΕΣΕ ΦΟΒΕΡΑ ΚΑΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ (ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΤΟΜΟ...)!ΜΟΝΟ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΑ ΑΛΛΑ ΤΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕ ΓΕΑ ΜΟΥ?ΑΦΟΥ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΜΟΝΟ 2 Ξ 3 ΑΤΟΜΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑΝ?ΑΣΕ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ ΠΟΤΕ..ΕΓΩ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΑΤΟΜΟ ΘΥΜΑΜΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ...!

Michalis είπε...

1ον, εχουμε πει οχι greeklish και νομιζω οτι πρεπει να σταματησεις και τα κεφαλαια. Ειναι κουραστικα στο διαβασμα. Παλι καλα που δεν γραφεις οσο μιλας!!!
2ον. Το προβλημα δεν ξεκιναει απο τους καθηγητες, αλλα απο το ολο συστημα. Οταν ο καθηγητης δεν πληρωνεται οσο πρεπει και αναγκαζεται και κανει ιδιαιτερα, μετα με τη ορεξη θα ρθει να σου κανει εσενα μαθημα; Γιατι αν ο καθηγητης εχει ορεξη και πραγματικα του ΑΡΕΣΕΙ αυτο που κανει, τοτε θα σου περασει και εσενα αυτη τη διαθεση για το μαθημα και δεν θα βαριεσαι σε αυτο. Και τα μαθηματα πρεπει να ξεφυγουν απο την προκαθορισμενη υλη. Να μπορει να γινει και μια συζητηση μεσα στο μαθημα, οπως μου ειπε και η γεωργια οτι κανατε με συγκεκριμενους καθηγητες. Αλλα εδω εχει σχεση και ο ΣΕΠ. Γιατι και οι καθηγητες υποψηφιοι ηταν καποτε, και διαλεξαν μια σχολη, που μπορει να μην τους αρεσε. Μπορει αυτα τα ατομα να μην μπορουν να μπουν να διδαξουν. Γιατι εκτος απο το να ξερεις πρεπει και να μπορεις να το μεταδωσεις. Και δεν εισαι στο πανεπιστημιο, αλλα στο σχολειο. Και ο δασκολος ή ο καθηγητης πρεπει να σεβεται και να αγαπαει και αυτο που κανει και αυτους που εχει απεναντι του. Για να τον σεβαστουν και αυτοι και να του δωσουν σημασια.

Ανώνυμος είπε...

Την κοινωνιολογια ξεχασα επισης...Οντως....Αλλα ειναι αυτο που ειπα...Οτι και να μην ξεραμε που ειμαστε(γιατι εκτος απο σενα φυσικα κανεις αλλος δεν ηξερε )ολοι μα ολοι οπως θυμασαι συμμετειχαμε στο μαθημα...Και γι αυτο και ειχε ενδιαφερον...

Michalis είπε...

Οσο για τα θρησκευτικα. Δεν διαφωνω οτι ειναι ενδιαφερον μαθημα. Αλλα οχι ετσι οπως γινεται. Δηλαδη μονο ο χριστιανισμος υπαρχει; Μονο ο χριστιανισμος ειναι η σωστη θρησκεια και ολες οι αλλες ειναι λαθος; Και γιατι αμα εχεις μια διαφορετικη αποψη θα πρεπει να παρεις 9 στο τετραμηνο και 0 στο διαγωνισμα; Δηλαδη εγω ή ο καθενας μπορει να ειναι αθεος, δεν ειμαι απλα το λεω ως παραδειγμα, και να λεει αυτο, αυτο κι αυτο, με τα επιχειρηματα του και τα πιστευω του, γιατι δεν πιστευει. Γιατι δηλαδη ο αλλος επειδη εχει μια θεση ισχυος να τον σκοτωνει. Και μηπως αυτα τα μαθηματα πρεπει να βγουν εντελως απο την ιδεα της βαθμολογιας; Μηπως τελικα ολα τα μαθηματα πρεπει να σταματησουν να ειναι βαθμοθηρικα, οπως ειπε και η dapnipako οτι εχουμε καταντησει; Και μην μου πει κανεις οτι η βαθμολογια του σχολειου αντιπροσωπευει κατι; Απλα σε κανει να διαβαζεις μονο για να παρεις το βαθμο, και οχι για να μαθεις. Να γινεις ενας παπαγαλος, που θα εχει ξεχασει οτι εχει μαθει μεσα σε 2 μερες και πολυ λεω, και να μην γινεις ενα σκεπτομενο ατομο, γιατι απλα θα εισαι επικινδυνος για καποιους, ονοματα δεν λεμε οικογενιες δεν θυγουμε. (για τα θρησκευτικα ειδικα περιμενω να δω τι θα πει και ο φιλιππος ή weirdo!)

Weirdo είπε...

Εγώ είμαι πολύ περήφανος για την πρόοδο μου στα θρησκευτικά και δεν ακούω κουβέντα. Και στις 3 τάξεις του Λυκείου ούτε μία φορά δεν έγραψα πάνω από 9 στις τελίκές εξετάσεις...
Παιδιά μιλάμε για το απόλυτα ανούσιο μάθημα! Θες ρε φίλε ντε και καλά να μας μάθεις για τις θρησκείες; Μπορεί να γίνει μέσα από το μάθημα της Ιστορίας σε έναν ικανοποιητικό βαθμό. Αλλά τώρα να κάθομαι να διδάσκομαι παραβολές, λειτουργίες, και ότι άλλο αποφασίσουν ότι πρέπει να ξέρουμε σε ένα κράτος με υποτιθέμενη ανεξιθρησκεία, είναι το λιγότερο παράλογο! Δεν μαθαίνουμε για τις θρησκείες, μαθαίνουμε για τον Χριστιανισμό. Δεν ενδιαφέρομαι ρε φίλε πως να το κάνουμε. Ή μάθε μου για όλες τις θρησκείες ώστε να μπορείς να λες ότι μου προσφέρεις παιδεία ή μην μου μαθαίνεις τίποτα.

Υ.Γ. Όταν δίναν 14 μαθήματα(δηλαδή και θρησκευτικά) πανελλήνιες, εκείνοι που είχαν απαλλαγή τί κάναν;;;

Michalis είπε...

Η ιστορια θα πρεπει να ασχολειται με την ιστορια και οχι με τις θρησκειες. Οι θρησκειες ειναι για τα θρησκευτικα. Αλλα με εντελως διαφορετικη δομη, απ' αυτη που εχει σημερα.
Πολυ καλη η απορια σου. Αλλα δεν ξερω να απαντησω. Μαλλον δινανε 13.

Υ.Γ.: εσυ ρε καραγκιοζη ψηφισες οτι θα αποκλειστουμε απο τον ομιλο; Ντροπη σου ρε. Τοση πιστη εχεις στην ομαδα;

Weirdo είπε...

Τα θρησκευτικά Μιχαλάκη κατά την άποψη μου θα έπρεπε να εξετάζονται μόνο μέσα από την Ιστορία. Κάποια από τα μεγαλύτερα γεγονότα της ιστορίας συνδέονται άμεσα με την θρησκεία. Χαρακτηριστικά μπορώ να σου πω για τις σταυροφορίες, για την άνοδο της οθωμανικής αυτοκρατορίας στηριζόμενη στη μουσουμανική θρησκεία αλλά και σύγχρονα συμβάντα ανθρώπων που στέλνονται στον θάνατο με την πρόφαση ότι υπηρετούν κάποιον θεό. Ξαναλέω ο μοναδικός σωστός τρόπος για μένα να εξετάσεις ΤΙΣ θρησκείες είναι μέσα από την επίδραση τους στα γεγονότα της ιστορίας. Άρα και πρέπει να εξετάζονται μέσα από το μάθημα της Ιστορίας.

Υ.Γ. Πειράζει να είμαι ρεαλιστής για την πορεία της ομάδας μας;;;

Ανώνυμος είπε...

Σωστό πως πολλά γεγονότα ιστορικά συνδέονται άμεσα με τη θρησκεία αλλά τα θρησκευτικά ασχολούνται πιο εξειδικευμένα(τουλαχιστον ετσι θα έπρεπε)με τις θρησκείες...Τωρα βέβαια ποιός ενδιαφέρεται να μάθει τις διάφορες προσευχές και γενικά για τη θρησκεία μας είναι άλλο θέμα...Ουτως η άλλως η πίστη είναι ένα θέμα προσωπικό για τον καθένα και δε μπορεί να διδάσκεται.

ΥΓ:Ποτέ δε θα μας φτάσετε Μιχαλιό πάρτο απόφαση...Μόνο αυτό λέω και τίποτα άλλο...Ρίξε και μια ματιά στο όνομα μου...
ΚΑΤΩ ΟΙ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ(οι τωρινοί που την έχουν ψωνίσει οχι εμεις τα μελλοντικά αστέρια χαχαχα)

Michalis είπε...

Νομιζω οτι θα συμφωνησω με το weirdo γιατι οπως μου ειπε και στο τηλεφωνο το θεμα ειναι να δεις πως οι θρησκειες επηρεασαν τα ιστορικα γεγονοτα και οχι να μαθεις τις προσευχες απο την καθε μια. Δεν νομιζω οτι κανεις εχει δικαιωμα να με κρινει για τα πιστευω μου. Και αν το παμε στις πανελληνιες που ειπε και ο φιλιππος, δηλαδη γιατι ο αλλος επειδη ξερω γω ειναι κολλημενος με τη θρησκεια και ακουσει κατι διαφορετικο πρεπει να μου βαλει 9,10,11 και να με σκοτωσει; Δεν βρισκεις ακρη.
Αντε σιγα σιγα να αρχιζουν να δυσκολευουν και τα θεματα. Γιατι περσυ, λογω εκλογων, δεν ηταν απλα ευκολα, αλλα πολυ ευκολα.

Απαντηση στο ΥΓ της Γεωργιας:
Δεν ειμαστε ψωνια, αν εχεις αυτη την εντυπωση κανεις λαθος. Στο εχω ξαναπει αυτο.

dapnipako είπε...

anevasan to kouti tis pandwras gia tin paideia:
http://www.greektube.org/content/view/31901/2/
edw! k se euxaristw gia auti tin anafora su! katw apo alles sin8ikes den 8a eixa anakaliyei to kouti tis pandwras! exw dei mexri stigmis alles dio ekpompes k einai poli eustoxes!