Τρίτη 10 Ιουνίου 2008

And the winner is...

...ο Φίλιππος!!! Μετά από 2 εβδομάδες περίπου ψηφοφορίας, το ποδήλατο του Φίλιππου, είναι αυτό που πήρε τις περισσότερες ψήφους. Νομίζω ότι φάνηκε η διαφορά των χρημάτων, και μπορώ να παραδεχτώ ότι είναι πολύ πιο ελαφρύ και ευέλικτο, κάτι στο οποίο βοηθάει το υλικό του σκελετού και τα λάστιχα που έχει αλλάξει, κάτι που δεν σκοπεύω να κάνω.
Μπορεί στην ψηφοφορία να είναι 7-7, όμως είπαμε ότι όσοι ψήφοι δεν έχουν σχόλιο δεν θα μετρηθούν. Τώρα για όσους ψήφισαν χάλια και τα 2, δεν έχω να πω κάτι, μάλλον θέλουν γυαλιά!!!

Ποιο ειναι το καλυτερο ποδηλατο
Του Μιχάλη

7
(41%)
Του Φίλιππο

7
(41%)
Χάλια και τα δύο!!!

3
(17%)


Τα σχόλια όσων ψήφισαν:
Ανώνυμος Ο/Η ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΩ είπε...

ΛΟΙΠΟΝ ΕΜΕΝΑ Μ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΠΙΟ ΠΟΛΥ...ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΘΡΕΦΤΗ ΠΟΥ ΕΓΩ ΘΕΩΡΩ ΒΑΣΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΑΠΟ ΠΙΣΩ...
SORRY ΜΙΧΑΛΙΟ....

28/5/2008 1:06 πμ


Ανώνυμος Ο/Η tha-ginoume-re-hlektrologoi είπε...

Λοιπόν και μενα το κόκκινο μου άρεσε περισσότερο κυρίως για το λόγο που είπε η Κατερίνα...Είναι πιο εξελιγμένο απ το δικό σου πως να το κάνουμε!!!(χαχα)Είδα και δω χτες το ποδήλατο ενός φίλου που είχε κι αυτό καθρέφτη και μ'αρεσε πολύ!!!!!Πάντα ήθελα τέτοιο!!!Τουλάχιστον να βλέπεις πίσω τι γίνεται...Και γω θέλω να πάρω!!!!!!!!!!!Ειδικά τώρα που έχει φτιάξει και ο καιρός θα είναι ωραία φάση...

28/5/2008 1:46 πμ


Ανώνυμος Ο/Η Inte_Gral είπε...

κατ'αρχην....guys τα διακριτικα στις ζαντες και τωνν 2 ποδηλατων....ειναι χαλια.Επισης οσον'αφορα τον καθρεφτη στο κοκκινο...δεν μπορω να καταλαβω την αναγκαιοτητα του (ειπαμε ποδηλατο ειναι οχι νταλικα)...το μαυρο επιπλεον ειναι ideal(respect) και εχει το αγαπημενο μου συστημα ταχυτητων οποτε...το θεωρω και καλυτερο!!!

28/5/2008 6:49 μμ

Ανώνυμος Ο/Η alexandros είπε...

Μιχαλακη καλησπερα!
Αλεξανδρος καμ εδω!
λυπαμαι αλλα του Νουλη φαινεται ωραιοτερο και καλυτερο ποιοτικα!
sorry my friend!

28/5/2008 8:19 μμ


Ανώνυμος Ο/Η Ελένη είπε...

Και εμένα πιο πολύ μου αρέσει το κόκκινο και το έχω δοκιμάσει...

28/5/2008 8:23 μμ


Ανώνυμος Ο/Η architecture-anastasia είπε...

Βασικά για να είμαι ειλικρινης ψηφισα το δικο σου μιχαλη γιατι ειναι μαυρακι κι εχω μια ιδιαιτερη αδυναμια στο μαυρο χρωμα ε ενταξει με εκβιασες και λιγακι οποτε τι να εκανα???and the oscar goes to micheal's bike!!!!!!!!


Blogger Ο/Η dapnipako είπε...

Καλα... αν ειναι να μην μετρησετε την ψηφο μου και χασεις.... το δικο σου ψηφισα! Σορρυ συναδελφε! Παντως εγω με τον καθρεφτη σου δε διαφωνω! Αλλα το ποδηλατο του Μιχαλη θα μπορουσε και αυτο να εχει καθρεφτη... και το ποδηλατο του Μιχαλη μου αρεσει περισσοτερο!

30/5/2008 3:22 πμ


Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Απλά RESPECT στο ποδήλατο του Μιχάλη.Μαίρη

31/5/2008 7:28 μμ


Blogger Ο/Η Αρίστη είπε...

Αβίαστα και χωρίς να με επηρεάσει κανείς εγώ ψηφίζω το ποδήλατο του αδερφούλη μου!
Αλλά ακόμη πιο ωραίο είναι το δικό μου! Ναι, εκείνο το φούξια σαράβαλο που είχε ο αδερφός μου πριν - και που οι φήμες λένε ότι το έχεις πάρει και εσύ... Γι αυτό η σέλα ήταν τόσο ψηλά;;;

7/6/2008 7:58 μμ


Οπότε το αποτέλεμσα είναι 5-4 για το ποδήλατο του Φίλιππου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: