Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2009

Για το καλό μου

Βγάλανε τους μπάτσους στους δρόμους πάλι. Για το καλό μου...
Γέμισαν την Αθήνα με χημικά. Για το καλό μου...
Χτυπήσανε πάλι διαδηλωτές. Για το καλό μου...
Βγήκε πάλι όπλο από μπάτσο στην πορεία. Για το καλό μου...
Πετούσε το ελικόπτερο πάνω από το σημείο της δολοφονίας του Αλέξη, όταν είχε μαζευτεί κόσμος. Για το καλό μου...
Περικύκλωσαν κόσμο στην πλατεία Εξαρχείων. Για το καλό μου...
Έκλεισαν κόσμο μέσα στο Πολυτεχνείο και είχαν την οδηγία όποιον βγει να τον συλλάβουν. Για το καλό μου...
Χτύπησε δελτάς μια γυναίκα με τη μηχανή και την άφησε και έφυγε. Για το καλό μου...
Παραλίγο ένας άλλος να πατήσει το κεφάλι ενός διαδηλωτή που οι υπόλοιποι μπάτσοι είχανε ρίξει κάτω. Για το καλό μου...
Μπήκαν στο Αριστοτέλειο εχθές το πρωί καταπατώντας το άσυλο και έκαναν συλλήψεις. Για το καλό μου...
Στήσανε κάμερες παντού. Για το καλό μου...
Θέλουν να μας περιωρήσουν ξανά. Για το καλό μου...

Για το καλό μου...

Ώσπου δεν άντεξε στο τέλος το μυαλό μου
πήρε ανάποδες στροφές για το καλό μου
κι είμαι στο θάλαμο εννιά για το καλό μου
στην ηρεμία για να βρω τον εαυτό μου.

Για το καλό μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια: