Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

Ο αντι-νόμος του Μέρφυ

Έχετε σκεφτεί πώς ο νόμος του Μέρφυ μπορεί να λειτουργήσει θετικά και όχι αρνητικά; Όλοι όταν ακούμε για το νόμο του Μέρφυ σκεφτόμαστε ότι κάπως αρνητικά μας έχει επηρεάσει κάτι. Γιατί όπως λέει, αν είναι κάτι θα πάει στραβά τότε θα πάει... Αν όμως αυτό συμβεί στους γύρω σας και εσείς επηρεαστείτε θετικά;

Θα το θέσω με ένα παράδειγμα. Έχω πάει Αθήνα για μερικές μέρες την προηγούμενη βδομάδα και Δευτέρα βράδυ κατεβαίνω από το σπίτι για να πάρω το λεωφορείο. Στη στάση περιμένει ήδη μια κοπέλα. Περνάνε πέντε, δέκα λεπτά και το λεωφορείο δεν έχει έρθει ακόμα. Οπότε η κοπέλα απελπίζεται και φεύγει. Και σκέφτομαι, λες τώρα που έφυγε να ρθει αμέσως και το λεωφορείο; Κι όντως. Μόλις φτάνει στη γωνία του δρόμου, τη βλέπω να επιστρέφει τρέχοντας, για να προλάβει το λεωφορείο που μόλις έστριβε!

Οπότε το θέμα είναι να μπορέσεις να βγάλεις από το οτιδήποτε τα θετικά του και όχι μόνο τα στραβά και ανάποδα που έχει.

4 σχόλια:

Ερωτευμένη Σχιζοφρενής είπε...

Η κοπέλα το πρόλαβε το λεωφορείο; Γιατί , διαφορετικά,ο Μερφυ είναι μισογύνης:P

Michalis είπε...

Το πρόλαβε!

dapnipako είπε...

Το θεμα ειναι να εχουμε υπομονη!!! Πολλες φορες περπαταω μεχρι την επομενη σταση γιατι νομιζω οτι εχω χασει το λεωφορειο κ τελικα δεν το εχω χασει, αλλα δεν φτανω τοσο γρηγορα στην επομενη σταση και το χανω τελικα! Την εχω πατησει αρκετεσ φορες, αλλα εχω παρει πλεον το μαθημα μου! Το κλειδι ειναι η υπομονη για μενα κ οχι η θετικη σκεψη, αν και πρεπει να εισαι πιο θετικος κ ανοιχτος για να εχεις υπομονη νομιζω!

Michalis είπε...

Ισχύει αυτό. Όπως και ότι κάτι φορές ξεκινάς να περπατάς γιατί έχεις βαρεθεί να περιμένεις και λες ότι άμα έρθει θα το προλάβω στην επόμενη και τελικά το βλέπεις να σε προσπερνάει χωρίς να έχεις φτάσει στην επόμενη και το χάνεις!

Πάντως ο καλύτερος τρόπος για να καταλαβαίνεις αν έχει περάσει σύντομα ή όχι είναι να κοιτάς πόσο κόσμο έχει στη στάση, με την προυπόθεση ότι δεν είσαι σε στάσεις που περνάνε 35 λεωφορεία!