Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2011

Μια ζωή περιοδικό...

Οι τρεις συνεχόμενες φορές που έχω διασκεδάσει μαζί του με οδήγησαν στο να συντάξω μια μίνι περιήγηση στους στίχους και την μουσική του Αλκιβιάδη Κωνσταντόπουλου .   Όπως προσέξατε έγραψα έχω διασκεδάσει και όχι απλά ακούσει ή παρευρεθεί σε συναυλίες του. Ο λόγος αυτής μου της έκφρασης είναι γιατί και τις 3 φορές που τον παρακολούθησα γέλασα με τα έξυπνα σχολιά του για την επικαιρότητα, τραγούδησα και χόρεψα. Διασκέδασα με όλη μου την ψυχή!

Ο Αλκιβιάδης Κωνσταντόπουλος ή αλλιώς άνθρωπος ορχήστρα όπως τον έχουν αναφέρει πολλοί γεννήθηκε το 1983 στην Αθήνα και πέρασε τα εφηβικά του χρόνια στην κερατέα. Το 2002 κάνει την εμφάνιση του με το συγκρότημα "Σύννεφα με παντελόνια" και το 2008 κάνει την πρώτη του δισκογραφική εμφάνιση με τον δίσκο "Γαμώ την καταδίκη μου". Έχει συνεργαστεί με πολλά μεγάλα ονόματα της ελληνικής δισκογραφίας όπως ο Λαυρέντης Μαχαιρίτσας, ο Μιλτιάδης Πασχαλίδης, ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου, ο Φίλιππος Πλιάτσικας,ο Βασίλης Καζούλης και άλλοι πολλοί.

Ένα από τα τραγούδια που μαρτυρούν το πλήθος των συνεργασιών του αλλά και τη μουσική του παιδεία είναι το τραγούδι "Πόλεμος". Ένα τραγούδι στο οποίο συμμετέχουν 8 καλλιτέχνες σε στίχους του Χάρη Κωνσταντόπουλου και της Ράνιας Ζούκα και σε μουσική του Αλκιβιάδη Κωνσταντόπουλου. Περιλανβάνεται στο cd " Γαμώ την καταδίκη μου" και συνδυάζει απόλυτα τους όλο νόημα στίχους με την υπέροχη μουσική.


Επίσης, κάτι που ξέρει λίγος κόσμος, είναι πως το τραγούδι "Κι έμεινα εδώ" που έχουμε τραγουδήσει πολλές φορές όλοι μας και έχει ντύσει με την φωνή του ο Μπάμπης Στόκας είναι σε μουσική και στίχους του Άλκη...


Είναι ένας νέος ανερχόμενος και σίγουρα πολλά υποσχόμενος καλλιτέχνης, που σε καμία περίπτωση δεν συνάδει η ζωή του με τον τίτλο του κειμένου μου και του τραγουδιού του καθώς δεν έχει απασχολήσει ποτέ τα περιοδικά και τις εκπομπές. Στις συναυλίες του βγάζει όλο του το μεράκι πάνω στην σκηνή και συνοδεύεται από μια ομάδα επίσης νέων και όλο όρεξη μουσικών. Μέχρι ρεμπέτικα με τον δικό του τρόπο μας ένανε να τραγουδήσουμε και να χορέψουμε στην τελευταία του συναυλία που έτυχε να παρακολουθήσω τον Οκτώβριο.

Και βέβαια το τέλος είναι με τον αγαπημένο μου στίχο :

Θα τρέμω όταν κάποιος θα έρχεται κοντά σου,
να ξέρεις πάντα θα γλιστρώ κρυφά στην αγκαλιά σου...

2 σχόλια:

Michalis είπε...

Δυστυχώς δεν τον έχω δει μόνο του, αλλά σε σχήματα με Μαχαιρίστα, Πλιάτσικα και λοιπούς. Παρ' όλα αυτά κι εκεί ο Αλκιβιάδης έβγαζε όλο το ταλέντο του και την ένταση του.

Το επόμενο βίντεο νομίζω ότι τα λέει όλα για τον Κωνσταντόπουλο!

http://www.youtube.com/watch?v=DuydrUmyf24

Fouska είπε...

Την τρίτη φορά τον είδα μόνο και με ενθουσίασε ακόμα πιο πολύ από τις άλλες...Και η φωτογραφία δίκη μου είναι..!! Πραγματικά πέρασα πάρα πολύ καλά και τον συστήνω ανεπιφύλακτα...