Κυριακή 25 Δεκεμβρίου 2011

Ω! Έλατο μ΄ αρέσεις πως μ αρέσεις

Το Χριστουγεννιάτικο δέντρο είναι ένα έθιμο που υπάρχει σε όλο το κόσμο και ο στολισμός του συμβολίζει την χαρά των ανθρώπων ταυτόχρονα με την φύση για την γέννηση του Χριστού. Στην Ελλάδα ήρθε από τους Βαυαρούς. Κάνοντας μια περιήγηση σε πολλά site και αναζητώντας Χριστουγεννιάτικες εικόνες αποθήκευσα πολλά δέντρα που μου έκαναν εντύπωση και μου άρεσαν και σας τα παρουσιάζω!


Τα βιβλία έχουν την τιμητική τους...







Δέντρο από lego...





Δέντρο από I-pad....



Δέντρο από μνήμες Ram (για τον Μιχάλη εξαιρετικά)...


Εξώφυλλο περιοδικού..




Και βέβαια το ομορφότερο όλων είναι το δικό μου δεντράκι... Μικρό και γλυκό στέκει στολίδι στο σαλόνι μου!!!


Και βέβαια ένα τραγουδάκι για τις μουσικές μου ευχές! Καλές γιορτές σε όλους!





Δεν υπάρχουν σχόλια: