Τετάρτη 14 Οκτωβρίου 2009

Στον Λευκό τον Πύργο....

Μετά απο καιρό επέστρεψα στις αναρτήσεις! Κλασσικά με θέμα μια περιοχή της Ελλάδας. Σύντομα ελπίζω να γράψω και για μια περιοχή της Ευρώπης! Ετοιμάζομαι για Αγγλία!

Το Σαββατοκύριακο βρέθηκα στην Θεσσαλονίκη, την νύφη του Βορρά, και αποφάσισα να καταγράψω τις εντυπώσεις μου από αυτήν την υπέροχη πόλη! Δεν την γύρισα βέβαια όσο θα ήθελα καθώς δεν πήγα στο αγαπημένο μου σημείο της, εκεί που όλη η πόλη απλώνεται στα πόδια σου. Στα Κάστρα... Αλλά έχω πάει τόσες φορές που μπορώ με σιγουριά να πω πως απλά είναι ένα απο τα καλύτερα κομμάτια της πόλης.

Αλλά ας τα πάρω απο την αρχή! Η πρώτη μου εντύπωση δυστυχώς δεν ήταν και η καλύτερη... Υπάρχει ένα χάος λόγο των έργων στην περιοχή και με το που μπαίνεις στην πόλη δεν συναντάς και την καλύτερη κατάσταση τόσο στην κυκλοφορία σου ως πεζός στον δρόμο όσο και μέσα από κάποιο μέσο μεταφοράς! Παρ όλα αυτα με το που φθάνεις στην Αριστοτέλους αρχίζεις και νιώθεις ήδη την αίγλη αυτής της πόλης! Είτε μέρα είτε νύχτα το κέντρο της Θεσσαλονίκης σφίζει από ζωή και κίνηση. Ο Λευκος Πύργος δεσπόζει στην παραλία και η περιοχή γύρω του αστράφτει απο τα φλας των φωτογραφικών μηχανών...

Η νυχτερινή της ζωή παραμένει στα καλυτερά της αν και νομίζω πως υπάρχει μια έφεση πιο πολύ σε μαγαζιά σε στιλ μπουζουκιών, χωρίς να σημαίνει πως δεν υπάρχουν και μαγαζιά για κάποιο άλλο είδος διασκέδασης.

Η καλύτερη ίσως στιγμή μου στις 3 μέρες που έμεινα εκεί ήταν την Κυριακή το πρωί που περπατήσαμε στην παραλία πίσω απο τον Πύργο για να πάμε στις καφετέριες δίπλα στο Ποσειδώνιο! Από την μια η θάλασσα και ο ήλιος και απο την άλλη το κομμάτι της παραλίας που φτιάχτηκε πρόσφατα και περπατάς δίπλα σε δέντρα και νερό που τρέχει!!!

Το αρνητικό βέβαια που παρατήρησα ήταν οι τιμές. Ήταν σαφώς ακριβότερη από τον Βόλο τουλάχιστον και πιστέυω και από άλλες μικρές πόλεις. Για την ακρίβεια ένας φυσικός χυμός έκανε 6 ευρώ (εδω κάνει το πολύ 4) και μια σοκολάτα 5 ευρώ. Όπως και στο φαγητό υπήρχαν διαφορές πάντα με υψηλότερες τιμές στην Θεσσαλονίκη.

Κλείνοντας, πιστεύω πως αξίζει για όσους δεν την έχουν ήδη επισκεφτεί να το κάνουν σύντομα...! Πιστεύω πως θα περάσουν πολυ καλά, με οτι στιλ διασκέδασης και ζωής προτιμούν καθώς θεωρώ οτι τα έχει όλα...! Και τέλος κάτι για μένα εκτός από το ότι θέλω δουλειά στο ΜΕΝΟΥΜΕ ΕΛΛΑΔΑ..., ελπίζω η επόμενη μου ανάρτηση να έχει μπόλικο καυσαέριο και να γράψω για το νέο της μουσείο και η αμέσως επόμενη να έρχεται από την βασιλισσα του καρναβαλιού για την βόρεια Ελλάδα....

6 σχόλια:

Michalis είπε...

Χάλασα ένα πακέτο χαρτομάντιλα από τη συγκίνηση όταν είδα ότι μπήκε ανάρτηση στο blog!

Πολύ καλή η περιγραφή σου και γι' αυτό και γιατί έβαλες ανάρτηση παίρνει πέντε αστεράκια η ανάρτηση!

Fouska είπε...

Είδες?Έβαλα ανάρτηση!!!Και μένα απίστευτο μου φάνηκε!!!Αλλά μετά από ταξίδια μου πάντα βάζω οπότε ήταν αναμενόμενο...χι χι χι

Michalis είπε...

Ανάρτηση για την Κρήτη δεν είδα πάντως!

ydraulikos είπε...

Για σκέψου το γιατί δεν είδες ανάρτηση για την Κρήτη...Είναι επειδή μας πήγαν τόσο καλά εκείνες οι διακοπές γι'αυτό...Όντως πολύ ωραία περάσαμε,τη Θεσσαλονίκη την υπεραγαπάω οπότε μόνο καλά λόγια θα πω!!! Αυτό που μου έμεινε απ'τα μέρη που πήγαμε ήταν η καινούρια παραλία στη Μαρτίου που όπως είπε και η Κατερίνα ήταν πραγματικά υπέροχη,καθαρή,με ολοκαίνουργια παγκάκια που μπορείς άνετα να κοιμηθεις πανω,με δεντρα,καταρρακτες,οτι και να πω είναι λίγο!!!Να πατε οπωσδηποτε!!!Επισης ειδα αφίσες απο πολλές ενδιαφέρουσες εμφανίσεις πχ του Πασχαλίδη,του Μουζουράκη,Τσανακλίδου-Φριντζήλα,Στόκας κλπ.Άντε την επόμενη φορά ας αφήσουμε τις μεγάλες πίστες και ας πάμε να ακούσουμε λίγη ποιότητα!!χαχα!!Άντε ποτε θα ξαναανεβούμεεεεε;;;Αν και επόμενος στόχος είναι η Ξάνθη φυσικά...Θα σας κάνουμε το χατίρι βρε!Το ξέρουμε οτι ανυπομονείτε να μας δείτε!!Σύντομα...

Michalis είπε...

Επειδή εσείς κουβαλάτε την γκαντεμιά μαζί σας, δε σας φταίει η Κρήτη! Πότε είναι όλοι αυτοί στη Θεσ/νικη; Θέλω πληροφορίες για τα σχήματα! Αν κι ένα είναι το σχήμα που δεν χάνω με τίποτα φέτος και σας συμβουλεύω να μην το χάσετε ούτε εσείς. Άγαμοι Θύται... Επιστρέφουν.

Weirdo είπε...

Όχι και πολύ καθυστερημένα αξιώθηκα να διαβάσω και εγώ την ανάρτηση.
Καλώς όρισες κοπελιά στο blog για άλλη μια φορά. Μου φαίνεται ότι κι εγώ πρέπει να πω ότι είμαι ακόμα εδώ γιατί πάλι θα με ξεχάσετε... Αλλά σιγά σιγά... Έχουμε χρόνο.
Κι εγώ είμαι υπέρ του να γράψεις και ευρωπαϊκές εντυπώσεις οπότε όποτε θέλετε, όσοι θέλετε ελάτε.
Ενδιαφέρουσα η ανάρτηση. Να δω πότε θα ανέβω κι εγώ να διαπιστώσω τί έργα έγιναν στην παραλία.
Τέλος έχω να παρατηρήσω ότι ως μεγαλωμένος στας Αθήνας δεν μου φάνηκαν ακριβές οι τιμές που ανέφερες(χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν είναι όντως)...